Styrelsen

Styrelsen

måndag 8 juli 2013

Det här är Sebastian

Mitt namn är Sebastian Ridderskans. Jag är 19 år och är ifrån Saltsjö-Boo. Jag har bott i Nacka hela mitt liv. Mitt liv som aktiv person har alltid funnits. Mitt intresse för påverkan och aktivt arbete växte fram i högstadiet och jag har nu varit involverad i såväl ungdomsråd, elevråd som elevkår. Mina största fritidssysselsättningar är teknikprodukter (gotta mig i allt som datorer har att erbjuda), umgås med vänner och självklart politik. Varför jag ville gå med i MUF var av två anledningar, dels för att göra påverkan på riktigt men även att de passade in i mitt tankesätt. Mycket utav MUF och Moderaternas frågor stämmer in för mycket utav det jag står för men min hjärtefråga är individens frihet och möjlighet att växa utan mothinder. Detta är något jag brinner allra mest för men jag är alltid öppen för diskussion, debatt och andra åsikter!
 
Sebastian Ridderskans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar