Styrelsen

Styrelsen

lördag 26 oktober 2013

Det här är Oliver


Hej!
Mitt namn är Oliver Rykatkin och jag är styrelseledamot i MUF Nacka. Jag är 18 år gammal och läser teknikprogrammet på Klara Södra gymnasium och tar studenten 2014. Ända sedan lågstadiet har jag varit en aktiv och engagerad person där jag var aktiv i skolans elevråd, sedan dess har det fortsatt till elevkårsordförande och slutligen till MUF. Just nu spenderar jag den mesta av min lediga tid med min älskling, min gitarr. Jag brukar oftast också se mig själv som tekniknörd då jag kan alldeles för mycket specifikationer på allt ifrån hur snabbt vissa hårddiskar skriver data till hur många bilder per sekund ett visst grafikkort presterar i Battlefield 3.

Mina favoritfrågor inom politiken är framförallt infrastruktur just för att det finns så många olika sätt att lösa alla de tusentals infrastrukturproblem som vi har i Sverige. Det är ju allt från att bygga bostäder till hur man på effektivast sätt bygger en järnväg som så många människor kan använda samtidigt som priset inte ska fara iväg.

Nu vet du lite mer om mig. Ifall du har någon fundering är det bara att höra av dig på till mig på oliver.rykatkin@moderat.se

Ha det fint!

Oliver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar